Sunday, January 21, 2007

Hockey Steaua - Csikszereda 4-0

Sambata seara fiind in trecere pe langa patinoarul din zona Stadionului National Lia Manoliu , am observat la intrare putina agitatie si o mana de jandarmi. Am aflat ca se disputa meciul de hockey Steaua - Csikszereda iar intrarea era libera. Asa ca m-am gandit sa ma uit si eu un pic la meci. O prima parere proasta mi-a lasat mizeria din tribune pe care am evitat sa o fotografiez si faptul ca patinoarul nu este bine dotat astfel ca spectatorii sa nu cumva sa fie in vre-un posibil pericol de accidentare. Lucru care era aproape sa se intample deoarece la un moment dat pucul a ricosat peste panou si a zburat direct in public. Lasand deoparte elementele ce ne definesc , meciul a fost bun, jucatorii motivati si s-a incheiat cu un rezultat pozitiv pentru reprezentantii echipei Steaua.




3 comments:

Mihai Codreanu said...

Tinand cont ca sunt primele tale poze de sport si ca nu esti echipat corespunzator sunt surprinzator de bune. Cel mai mult imi place paning-ul :)

Aurelian Galice said...

Nu eram echipat corespunzator , nu aveam vedere buna ( pozele sunt din tribune) si da , sunt primele mele incercari de panning. Merci de critica.

KiKi M. said...

Eu am fost la ultimul meci (poze am facut doar cu telefonul, dar mi-e si rusine sa postez asa ceva) cand Steaua nu a mai avut un rezultat asa bun :( Si cupa a mers la unguri :((