Monday, February 12, 2007

La Zoo

Dupa ani de zile am revazut si eu Gradina Zoologica din Bucuresti. Conditiile mi se par mai bune, gradina pare mai ingrijita dar spatiile parca tot mici sunt; Nu inteleg de ce tariful este asa de mic ( 1,5 RON Adulti si 0,8 RON elevi si studenti). Mai jos sunt cateva din pozele facute acolo:

Leul








Cativa tigri siberieni






O Leoaica jucausa



Un ras somnoros



O iguana colorata



Un paun si un fratior zburator




Si in sfarsit, singurele animale libere prin zoo :)

2 comments:

A.Faith said...

ai revenit cu noi post-uri! imi plac astea de la zoo! cand ajung si eu prin bucuresti, am sa vizitez Gradina Zoologica despre care am invatat prin clasa I parca ... era o imagine in ABECEDAR parca :))
marfa! tot asa omule, tot asa ;)

Mihai Codreanu said...

Ai surprins multe momente bune. Animalele astea sunt mai expresive decat multi din oamenii pe care i-am pozat. Congrats!