Sunday, January 6, 2008

Zapada in Bucuresti

A nins! Dupa atatia ani in sfarsit a nins in Bucuresti. Nu o ninsoare de 10 minute care murdareste orasul, ci o ninsoare care a paralizat tot. Toata lumea s-a oprit pentru un moment sa admire frumusetea albului care a acoperit toate imperfectiunile capitalei. Am riscat si am iesit la pozat in plina ninsoare la prima ora cu umbrela deasupra, cu carpa de sters ecranul si lentilele din 2 in 2 minute dar a fost o experienta frumoasa. Las pozele sa vorbeasca singure despre imaginile feerice si nu zic nimic despre organizarea orasului in combaterea problemelor aduse de zapada.














Si un pic de culoare...


9 comments:

Mia said...

Frumos! Bine ca ai avut curajul sa iesi pe ninsoare sa faci poze. :) Eu nu...

A.Faith said...

frumos! Aurelian Galice nu se dezice nici de data asta şi scoate nişte cadre frumoase!
ceva mai colorat nu mai ai :D ?

Anonymous said...

Imi place seria. Mai ales Traby si semaforul, pentru compozitii simple si de impact! O sa tin minte fotografiile astea!
Foarte bine prins si cutu din prima "culoare". Pacat ca lipseste din cadru urechiusa (lui) dreapta, altfel era favorita mea.

Aurelian Galice said...

ce mi-a placut este ca am iesit eu si cei doi prieteni cu care eram, in reflexia ochiului catelului

Anonymous said...

mie mi-ar fi placut sa-ti pot comenta fiecare poza in parte... Exista vreo modalitate?

Anonymous said...

Semaforul ala pur si simplu spioneaza! Si la cateva ore bune inca ma mai urmareste si pe mine...

Aurelian Galice said...

"mie mi-ar fi placut sa-ti pot comenta fiecare poza in parte... Exista vreo modalitate?" Din pacate pentru asta ar fi fost necesar ca eu sa fac un post separat pentru fiecare poza..

Anonymous said...

nice...ti-ai facut cadou de ziua ta pozele astea...:P

gabitzu said...

hehehe problema e mai grava si mai dura... videanu, primarul bordura, a declarat ca se va curata zapada de pe strazi la vara... si nici un roman nu a iesit sa protesteze sau sa-l caute cu ciomagu'. romanii au ajuns sa le fie bine si nu ii mai intereseaza ca cei care traiesc de pe urma oamenilor pot sa trateze pe platitorii de impozite cu dispret.

un articol foarte misto pe tema asta este pe Jurnalul Romanesc: www.jurnalulromanesc.ro

enjoy:) si hai in germania mai repede:D